مشاوره کنکور، در سال‌های اخیر، به عنوان یکی از اصلی‌ترین عناصر در کسب رتبه‌های برتر آزمون سراسری شناخته شده است. در واقع حضور یک مربی و راهنما در کنار دانش آموزان، احتمال رسیدن آن‌ها به موفقیت را چندین برابر می‌کند. از همین رو انتخاب مربی موفقیت تحصیلی مناسب و کار بلد، یکی از مهم‌ترین اقدامات شما برای رسیدن خود یا فرزندانتان به پیروزی و قدم گذاشتن در راه آینده‌ای درخشان، می‌باشد. آکادمی دکتر امیر میرهلی، با شناسایی نیازهای روز دانش آموزان، بهترین و متنوع‌ترین خدمات را برای بهره‌وری و کامیابی بیشتر شما در آزمون سراسری، تدارک دیده است.

بدون شک شما نیز می‌دانید که برای کسب قله‌های برتر در تمام امور، می‌بایست بهترین راهنما را در کنار خود داشته باشید.

برای پیروزی در آزمون سراسری نیز، اگر مشاور تحصیلی‌ای که انتخاب می‌کنید میان هم‌قطارانش سرآمد باشد، می‌تواند شما را بر روی پر رقیب‌ترین صندلی‌های دانشگاه، بنشاند.

باید بدانید برای تشخیص بهترین مربی و راهنما جهت رسیدنتان به موفقیت، دو عامل نقش کلیدی دارند. یکی از این موارد معلومات و مدارج علمی مشاور کنکور منتخب شما است. اما بیش از آن، دستاوردهای او به عنوان یک مربی موفقیت تحصیلی، حائز اهمیت است. در ادامه با مدارج علمی و دستاوردهای حرفه‌ای ایشان آشنا خواهیم شد.

مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور با برترین مربی موفقیت تحصیلی
دکتر امیر میرهلی

دکتر امیر میرهلی، مربی موفقیت و برنامه ساز منتخب در سال‌های اخیر

در آکادمی ما، شما می‌توانید برنامه ریزی برای پیروزیتان در آزمون سراسری را با خیالی آسوده به دستان مربی توانمند و راهنمایی حرفه‌ای در زمینه‌ی کنکور بسپارید. دکتر امیر میرهلی، دارای چندین گواهینامه تخصصی و معتبر در انواع زمینه‌های مختلف می‌باشند. برای آشنایی بیشتر با مدارج علمی وی می‌توانید به قسمت پایین مراجعه کنید. در ادامه دستاوردهای حرفه‌ای دکتر میرهلی، به عنوان مربی موفقیت تحصیلی، را با شما در میان خواهیم گذاشت.

رزومه علمی دکتر امیر میرهلی

  • رتبه 3 کنکور ارشد سال 1391 و رتبه 1 کنکور دکتری سال 1394
  • فارغ التحصیل دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد
  • فارغ التحصیل دانشگاه اصفهان در مقطع دکترای تخصصی(PHD)
  • دانشجوی تحصیلات تکمیلی رشته روانشناسی عمومی
  • دارای مدرک و گواهینامه دو سال دوره های روانشناسی بالینی و سابقه همکاری و فعالیت بیش از شش سال با مراکز معتبر روانشناسی و علوم تربیتی
  • دارای مدرک مدیریت برنامه ریزی تحصیلی به مدت 200 ساعت از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • دارای مدرک تربیت مشاور تحصیلی با رویکرد شناختی به مدت 58 ساعت از دانشگاه تهران
  • دارای گواهینامه ی حرفه ای مشاوره تحصیلی از مشاورین برتر استان اصفهان
  • دارای گواهینامه 100 ساعت دوره های تئوریک روانشناسی جنایی از موسسه معتبر روانشناسی در ایران
  • دارای مدرک بازسازی گروهی در سازمان ها ( ReTeaming ) از کشور فنلاند
  • دارای مدرک دوره فناوری‌های نوین در آموزش و پرورش با رویکرد شناختی به مدت 50 ساعت از دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
  • دارای مدرک زبان انگلیسی و آلمانی و آشنا به زبان های اسپانیایی، فرانسوی، عربی و ترکی
  • نویسنده مقالات علمی در موضوعات تاریخی، روانشناسی تاریخی، مذهبی، جامعه شناسی تاریخی، علوم سیاسی و … در مجلات معتبر دانشگاهی داخل کشور

رزومه کاری دکتر امیر میرهلی در زمینه مشاوره کنکور

  • مشاور مستقیم رتبه 1 کشوری کنکور هنر سال 1397
  • مشاور مستقیم رتبه 1 کشوری کنکور هنر سال 1399
  • مشاور رتبه 1 منطقه 3 کنکور انسانی سال 1399
  • مشاور مستقیم رتبه 4 کنکور هنر 1400 و 1401 و رتبه 5 کنکور انسانی 1398 و 7 رتبه تک رقمی دیگر در کنکور 97 تا 1402
  • مشاور بیش از یکصد رتبه ی تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی در رشته های تجربی ریاضی، انسانی و هنر در کنکور 97 تا 1402

فعالیت های اجرایی و فرهنگی دکتر امیر میرهلی

  • موسس کتابخانه عمومی و تخصصی با عنوان فراسوی دانش در شهر اصفهان
  • برگزاری جلسات متعدد در زمینه ی پرسش و پاسخ تحصیلی کنکور، مدیریت زمان، تندخوانی و … در مدارس و دانشگاه های مختلف کشور و برگزاری هزاران جلسه پرسش و پاسخ و پادکست های تحصیلی در فضای مجازی
  • ارائه خدمات مشاوره به تمامی استان های ایران در طول پنج سال و از معدود مشاورین بین المللی کشور

افتخارات آکادمی دکتر امیر میرهلی

دکتر امیر میرهلی، بیش از هفت سال است که به عنوان مربی موفقیت تحصیلی و برنامه سازی کنکور فعالیت می‌کند. وی در همین چند سال به طور پیوسته افتخارات بسیار زیادی را از آن خود و دانش آموزانش کرده است. از جمله این افتخارات می‌توان به کسب هزاران رتبه‌ی برتر تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی در تمام رشته‌های تحصیلی از جمله ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان، توسط دانش آموزانی که طبق برنامه ریزی وی و با راهنمایی‌های ایشان برای کنکور درس می‌خوانند، اشاره کرد. این موفقیت‌ها در چنین سال متمادی فعالیت ایشان ادامه داشته است. از نمونه‌های بارز این افتخار آفرینی‌ها می‌توان به رتبه اول آزمون سراسری هنر در سال 97 و همچنین رتبه اول هنر در سال 99، اشاره کرد.

افتخارات آکادمی مشاوره و برنامه ریزی کنکور دکتر امیر میرهلی​
آکادمی دکتر میرهلی، مربی پیشرو و متمایز در زمینه خدمات موفقیت تحصیلی​

آکادمی دکتر میرهلی، مربی پیشرو و متمایز در زمینه خدمات موفقیت تحصیلی

امروزه، در عصر تکنولوژی و ارتباطات مدرن، ابزارهای بسیاری جهت تسهیل برقراری ارتباط با انسان‌ها و همچنین دسترسی به منابع آموزشی و علمی وجود دارند. عده‌ای با جبهه‌گیری در مقابل این ابزارها و تعدادی دیگر با استفاده‌ی نادرست، زمینه‌ی شکست و ناکامی خود را فراهم می‌آورند. اما دکتر امیر میرهلی، به عنوان مربی در آکادمی خود، از طریق تطبیق نیازهای روز دانش‌آموزان با کارایی‌های متعدد این ابزارهای مدرن، زمینه‌ی صعود، پیشرفت و موفقیت تحصیلی شما را فراهم می‌کند. در ادامه شما را با تک تک خدمات متمایز آکادمی دکتر میرهلی، که باعث سبقت گرفتن شما از رقیبان کنکوریتان خواهند شد، آشنا می‌کنیم.

مقالات آموزشی جامع در تمام زمینه‌های مورد نیاز افراد کنکوری​

مقالات آموزشی جامع در تمام زمینه‌های مورد نیاز افراد کنکوری

امروزه در زمینه‌ی تاثیرگذاری روش‌های مطالعه، عوامل محیطی و حالات درونی افراد بر میزان یادگیری آن‌ها، تحقیقات بسیاری انجام شده است. از نتایج این پژوهش‌های معتبر علمی این گونه نتیجه‌گیری می‌شود که راهکارها و روش‌هایی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توان بازدهی افراد برای یادگیری و به خاطر سپردن را، به طور چشم‌گیری افزایش داد. به همین خاطر ما در آکادمی دکتر امیر میرهلی، مربی موفقیت تحصیلی، قسمتی را به بررسی دقیق و جامع مطالعات علمی مرتبط با تحصیلات و روش‌های ارائه شده برای پیروزی در آزمون سراسری، اختصاص داده‌ایم. تنها کافی است به قسمت مقالات مراجعه کنید تا به مجموعه‌ی روزافزون راهنمایی‌های متعبر علمی، روانشناسی و آموزشی ما دسترسی پیدا کنید.

ویدئوهای دکتر میرهلی، مشاوره و برنامه ریزی کنکور، با موضوعات مختلف​

ویدئوهای دکتر میرهلی در ارتباط با موضوعات مختلف

استفاده از حواس دیگر مانند بینایی و شنیداری، روشی مطمئن و تاثیرگذار در یادگیری است. البته با توجه به خصوصیات ذاتی این روش، طرفداران و مخالفانش به یک اندازه هستند. مخالفان یادگیری از طریق ویدئو، این روش را بسیار زمان‌گیر می‌دانند و به همین خاطر مطالعه را ترجیح می دهند. با این وجود حتی این افراد نیز نمی‌توانند تاثیر چند برابر مشاهده و شنیدن همزمان مطالب درسی در یادگیری بهتر را انکار کنند. به همین خاطر دکتر امیر میرهلی، به عنوان مربی موفقیت در کنکور، در سایت رسمی و کانالهای تلگرامی خود، برای دانش آموزانی که زمان کافی در اختیار دارند، امکان دسترسی به ویدئوهای آموزشی خود را نیز قرار داده است.

بررسی کارنامه قبول‌شدگان سال‌های پیشین کنکور سراسری

از بیشترین سوالاتی که ذهن دانش آموزان کنکوری را به خود مشغول می‌کند، ارتباط درصد کسب شده از هر درس، رتبه و تراز شخصیشان با رشته و دانشگاهی است که در آن پذیرفته می‌شوند. از بهترین روش‌ها برای کسب اطمینان نسبی در پاسخ به این سوال، بررسی کارنامه قبول شدگان سال‌های گذشته در کنکور سراسری است. به همین منظور آکادمی دکتر امیر میرهلی، مربی برتر در موفقیت تحصیلی، درصد کسب شده از دروس آزمون سراسری، رتبه و تراز افرادی که در سال‌های گذشته صندلی‌های دانشگاه‌های کشور را از آن خود کرده‌اند، برای شما در یک جا جمع‌آوری کرده است. تنها کافی است به سایت رسمی ما مراجعه کنید تا بتوانید به این لیست دسترسی پیدا کنید.

بررسی کارنامه قبول‌شدگان سال‌های پیشین کنکور سراسری​
مصاحبه با رتبه‌های برتر کنکور در تمامی رشته‌های آزمون​

مصاحبه با رتبه‌های برتر کنکور در تمامی رشته‌های آزمون

همانطور که راهنمایی و مشورت با فردی کاردان، از اقدامات لازم جهت پیروزی در آزمون سراسری است؛ الگوبرداری از افراد موفق نیز، یکی از دیگر گام‌هایی است که شما را به صندلی‌های دانشگاه نزدیک می‌کند. در واقع قدم گذاشتن در مسیری که پیش‌تر افراد دیگر را به مقصد رسانده است، بسیار اطمینان بخش‌تر از برنامه ریزی کردن برای کنکور بدون توجه به عوامل موفقیت و شکست دیگران است. به همین سبب دکتر امیرمیرهلی، همواره در کانال تلگرام رسمی خود نشست‌هایی مجازی با رتبه‌های برتر سال‌های پیشین برگزار می‌کند. شما می‌توانید از طریق لینک مربوطه در آن همایش‌ها شرکت کنند. یا آن که فایل‌های ضبط شده مصاحبه‌ها را در سایت رسمی ما، مشاهده کنید.

برگزاری آزمون‌های آنلاین اختصاصی برای آمادگی دانش آموزان

از مهم‌ترین اقدامات برای پیروزی در آزمون سراسری اصلی، شرکت در آزمون‌های آزمایشی است. در این آزمون‌ها مجموعه‌ای از تست‌های تالیفی و کنکوری در شرایطی کاملا همانند روز سرنوشت سازتان، در اختیارتان قرار می‌گیرند. سپس کارنامه‌ای مشابه نیز در نتیجه آن صادر خواهد شد. بر این اساس شما می‌توانید عملکرد خود را در شرایطی بسیار نزدیک به واقعیت، زیر ذره بین ببرید. از خدمات ویژه‌ی آکادمی امیر میرهلی، مربی و مشاور موفقیت تحصیلی در کنکور، برگزاری آزمون‌های شبیه سازی شده‌ی آنلاین در سایتی اختصاصی است. البته این آکادمی خصوصیات ویژه‌ی دیگری نیز دارد که پس از اتمام خدمات، به آن‌ها خواهیم پرداخت.

برگزاری آزمون‌های آنلاین اختصاصی برای آمادگی دانش آموزان​
پرسش و پاسخ با دکتر میرهلی، مربی موفقیت تحصیلی برتر

پرسش و پاسخ با دکتر میرهلی، مربی موفقیت تحصیلی برتر

آزمون سراسری کشور، یک فرآیند سنجشی نسبتا ناشناخته برای دانش آموزان است که سرنوشت آن‌ها را رقم می‌زند و مسیر زندگیشان را تعیین می‌کند. بدون شک هر گونه ابهامی در زمینه این آزمون، به ضرر افراد شرکت کننده خواهد بود. به علاوه این ابهامات، تبدیل به منبع تغذیه اضطراب در وجود دانش آموزان پشت کنکوری خواهد شد. و متعاقب آن، یادگیری و بازدهی آنان، به شدت دچار تزلزل می‌شود. به همین دلیل در دسترس بودن مشاور کنکور برای مطرح کردن سوالات و آگاهی او از پاسخ صحیح آن‌ها، از مهم‌ترین معیارهایی است که هنگام انتخاب مربی موفقیت خود می‌بایست مد نظر قرار دهید. دکتر امیر میرهلی برای دانش آموزان خود، چندین روش مطرح کردن سوالات و پاسخگویی، ایجاد کرده است که در ادامه معرفی می‌کنیم.

آکادمی دکتر امیر میرهلی، بهترین انتخاب برای برنامه ریزی و پیروزی در کنکور

آکادمی دکتر امیر میرهلی، بهترین انتخاب برای برنامه ریزی و پیروزی در کنکور

دکتر امیر میرهلی، به دلیل طراحی سیستم نوینی از برنامه سازی برای پیروزی در آزمون، بهترین و معقولانه‌ترین انتخاب برای شما می باشد. این سیستم به گونه‌ای است که افراد، روزانه برنامه‌ی شخصی خود را از مستقیما از دکتر میرهلی دریافت می‌کنند. همچنین عملکرد روز قبلشان تحت بررسی قرار می‌گیرد. به علاوه دانش آموزان روزانه به آزمون‌های کوتاهی (کوییز) پاسخ می‌دهند که تاثیر برنامه ریزی کنکور بر پیشرفتشان مورد سنجش قرار بگیرد. در ضمن این سیستم به دلیل پیروی از اصل برابری همگان در آزمون سراسری با سرمایه‌ای بسیار مناسب و معقول، همراه چندین روش تسهیلاتی، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

صفحه پرسش و پاسخ سایت

شما می‌توانید با طرح سوال خود در صفحه مختص پرسش و پاسخ، پس از انتخاب دسته بندی، سوال خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن با پاسخی که از دکتر میرهلی دریافت کرده‌اند، ابهام و مشکل شما را برطرف خواهند کرد.

پرسش و پاسخ با دکتر میرهلی، مربی موفقیت تحصیلی برتر

طرح مستقیم سوال با دکتر میرهلی

در صورتی که یکی از اعضای آکادمی ما باشید، طرح مستقیم پرسشتان با دکتر امیر میرهلی، مربی موفقیت تحصیلی خودتان، یکی دیگر از روش‌های دستیابی به پاسخ سوالی است که ذهنتان را به خود مشغول کرده است.

طرح مستقیم سوال با دکتر میرهلی​

پشتیبانی همواره در دسترس شخصی

اعضای آکادمی، علاوه بر ارتباط با ایشان، از پشتیبان شخصی برای نظارت بر عملکرد برخوردار خواهند بود. به علاوه در صورتی که هنگام آزمون آنلاین با مشکلی مواجه شوید، پشتیبانی فنی آکادمی به سرعت پاسخگوی شما می‌باشد.

پشتیبانی همواره در دسترس شخصی

وبینارهای پرسش و پاسخ در کانال تلگرام

از دیگر روش‌های جذاب و لذت بخش برای رفع ابهامات و دستیابی به پاسخ سوال‌هایتان، یاداشت کردن آن‌ها و مطرح کردنشان در وبینارها و استریم های آنلاین پرسش و پاسخ کانال تلگرام رسمی دکتر میرهلی، مربی موفقیت تحصیلی، می‌باشد.

وبینارهای پرسش و پاسخ در کانال تلگرام

کانال‌های آموزشی متنوع در تلگرام با خدمات ویژه برای کنکوری‌ها

در دسترس بودن مداوم مطالب آموزشی و انگیزشی، یکی از عواملی است که همواره شما را باانگیزه نگه می‌دارد. به علاوه در دنیای امروز، راحتی حرف اول را می‌زند. به همین خاطر بسیاری از دانش آموزان دسترسی به محتواهای مورد نیازشان در اپلیکیشن‌های تلفن همراه را به جست و جو در وب‌سایت‌ها، ترجیح می‌دهند. دکتر امیر میرهلی در همین راستا، به عنوان مربی موفقیت تحصیلی، ارتباط آموزشی و انگیزشی خود با شما را از طریق کانال‌های تلگرام رسمیشان نیز، دنبال می‌کنند. این کانال‌ها با محتواهای ارزشمند، برگزاری همایش‌های آنلاین متنوع و پاسخ به سوالات، تاثیر بسیار مهمی در پیشرفت شما خواهند گذاشت.

کانال‌های آموزشی متنوع در تلگرام با خدمات ویژه برای کنکوری‌ها

در وب‌سایت ما، برای آشنایی کامل شما با گزینه‌های پیش‌رویتان، معرفی‌های جامعی از رشته‌های آزمون سراسری، قرار داده شده است. به علاوه شما می‌توانید از خدمات دکتر امیر میرهلی، برترین برنامه ساز و مربی موفقیت تحصیلی در سال‌های متمادی، به طور اختصاصی و روزانه بهره‌مند شوید. از بهترین ویژگی‌های برنامه‌ی تحصیلی این آکادمی، اختصاصی بودن آن است. به طوری که هر برنامه توسط شخص ایشان و با توجه به خصوصیات منحصر به فرد شما نوشته خواهد شد.

معرفی، مشاوره و برنامه‌ریزی کنکور سراسری برای تمامی رشته‌های تحصیلی

ویژگی های آکادمی دکتر امیر میرهلی

برنامه‌های شخصی‌سازی شده متناسب با سطح دانش‌آموز به صورت روزانـــــــه توسط شخـص مشــــــاور و نه دستیار یا پشتیبان

رعایت تمامی قواعد مرور روشمند و علمی، حجم متعادل و مناسب در برنامه ها

بررســــی چگونگی اجـرای برنامـــــــه‌ ها توســـــط دکتر میرهلی (ارتباط مستقیم با او) به صورت روزانه در هنگام برنامه نویسی

برگزاری آزمون های آنلاین با کیفیــت به صــورت هفتــــــگی و ارائه کارنامه تفکیک شده درسی به همراه تحلیل عملکرد دانـــش آمـوز پس از آزمـون با جامعــــه آمـاری بالا و پشتیبانی فنی آنلاین در حین آزمون

پرسش و پاســـخ به صورت شخصی با دکتر میرهلی و پشتیبان و ارائه اطلاعات سودمند بسیـــار در قالب کانال های مختلف تلگرامی متعلق به امیر میرهلی

ارتباط با یک رتبه برتر از سال های گذشته امیر میرهلی برای هــــر دانش آمـوز به عنــــــوان پشتیبان درســــــی و روشی

ارائه دیدگاه های سودمند روانشناختی و انگیزشی علمی در کانال های خصوصی در راستای توسعه فردی دانش آموزان

پایش مکرر وضعیت روانشناختی و علمی دانش آموزان در قالب نظرسنجی های مختلف

ارتباط با والدین و ارائه ی مطالب در کانال مخصوص والدین

ارتباط دانش آموزان با یکدیگر و پرسش و پاسخ در سایتی با عنوان پرسمان

ارسال کوییزهای مشخص و زمانبندی شده به صورت روزانه برای استفاده ی دانش آموزان

برگزاری همایش های مرتب و مکرر آنلاین به صورت هفتگی در موضوعات درسی و انگیزشی توسط امیر میرهلی

ارسال برنامه و گزارش کار در یک زمان مشخص و دقیق به صورت آنلاین و پشتیبانی همان برنامه با سرعت

ایجاد یک ربات ناشناس به عنوان صندوق انتقادها و پیشنهاد ها که باعث می شود دانش آموز بدون ترس و نگرانی از شناخته شدن، دیدگاه های خود را مطرح کند

پرداخت شهریه منصفانه نسبت به موارد مشابه و به صورت ماهیانه که برای دانش آموز امکان فسخ قرارداد پس از یک ماه را فراهم می کند

ارائه تسهیلات بسیار در قالب تخفیف در شهریه برای کسانی که شرایط مالی مناسبی برای پرداخت شهریه ندارند

ارتباط با دکتر میرهلی با یک کارنامه کاملا موفق در تمامی رشته ها و فردی که مدارج عالی تحصیلی را تا مقطع دکتری در برترین دانشگاه های کشور طی کرده است

حضور در فضایی صمیمی و شاد که بیش از هرچیز از سلامت روانی دانش آموز محافظت می کنــــد و روحیه کار تیمی و هدفمند را در او تقویت می نماید

    رتبه های تک رقمی امیر میرهلی - مشاوره کنکور هنر - مشاوره کنکور تجربی - مشاوره کنکور ریاضی - مشاوره کنکور انسانی
    برای مشاهده کارنامه رتبه یک کنکور هنر 99 و 97 روی تصویر کلیک کن.
    سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در رابطه با شرکت در کنکور سراسری

    قبولی های امیر میرهلی در کنکور سراسری

    مجوز نشر دیجیتال امیر میرهلی
    مجوز نشر دیجیتال برخط و حامل به شماره پرونده 10836 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش رسانه های دیجیتال