0
0

سلام
دوازدهم تجربی_ تراز در بازه ۵۸۰۰و۶۲۰۰ _ ساعت مطالعه میانگین ۸
من شیمی پایه رو با آمادگی در حد ۲۰٪ از مهر با آزمونهای قلمچی شروع کردم و خب وقت نکردم کامل تست های دهم و یازدهم(به خصوص دهم) کتاب کارم(خیلی سبز) رو بزنم
الان همایش های هست که از نیمه اسفند هست تا حدود ۲۰ خرداد جمع‌بندی میکنند و به عنوان مثال آقای مسعود جعفری که سطحشون بالاست و خب حدود هر هفته ۱۰ ساعت زمان براش نیاز است(همراه تکلیف و …) و خب الان استرس دارم که اگر من با ایشون همایش برم ممکنه وقت به کتاب کارم و قلمچی هر دو هفته نرسه
الان به نظرتون چه کنم ؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام
کلاس های نکته و تست و جمع بندی معمولا به افرادی توصیه می شود که حجم قابل توجهی از مطالب را مطالعه کرده باشند.
سرعت تدریس و پیشروی در این کلاس ها نسبت به کلاس های معمولی بالاتر هست و قائدتا اگر فقط ۲۰ درصد مطالب را خوانده باشید شرکت در کلاس های جمع بندی توصیه نمی شود‌؛ و بهتر است در این بازه ی باقی مانده تا کنکور، علاوه بر مرور مطالب قبلی، چند فصل سبک تر و تست خیزتر دیگر را هم مطالعه و تست زنی کنید.
نکته ی مهم دیگر درمورد کلاس ها این هست که حتما بعد از آموزش هر مبحث تست کافی کار کنید. صرفا اموزش عالی مطالب برای نتیجه گرفتن در کنکور کافی نیست و باید زمانی را به تست زنی اختصاص دهید.
با توجه به اینکه بعضی از تست های کتاب های آموزشی شما کار نشده، توصیه می شود در دوران جمع بندی، اولویت با تست های نشاندار قبلی و تکمیل نزده ها باشد.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت