نماد سایت برنامه ساز کنکور و مربی موفقیت – امیر میرهلی

استارتاپ چیست ؟

استارتاپ امیر میرهلی

استارتاپ یعنی چی؟

استارت آپ یک شرکت تازه تاسیس است که ویژگی های ذیل آن را از سایر شرکت ها متمایز می کند:

1- این شرکت ها بر مبنای کارآفرینی ایجاد شده اند. کارآفرینی در دو بعد تعریف می شود؛ یک ایجاد یک بستر برای کسب و کار نیروهای متخصص و دوم ایجاد یک مسیر جدید شغلی برای کسانی که پس از این قصد دارند در مسیر این استارت آپ وارد شوند.

2-این شرکت ها بر مبنای خلاقیت و نوآوری ایجاد می شوند. به واقع بیشتر به کارها و طرح های بدیع و تازه رو می آورند تا کپی و تقلید از دیگران اما گاهی کسانی هستند که با یک روش جدید، کار پیشینیان را تکمیل می کنند.

3- استارت آپ ها در آینده ی دور یا نزدیک به درآمدهای کلان دست می یابند که این درآمدها قطعا از راه های قانونی و بدون حاشیه به دست می آید.

4- یک استارت آپ موفق معمولا علاوه بر رضایت شخصی، به رضایت مشتری یا مراجع خود بسیار اهمیت می دهد و همچنین سعی می کند با نوآوری، از مشکلات کشور گره گشایی کند. به عبارتی دیگر استارت آپ ها تنها به سود شخصی نمی اندیشند.

5- معمولا استارت آپ ها در فضای اقتصاد بحرانی به وجود می آیند. بنابراین نباید انتظار داشت همه چیز فراهم باشد تا یک استارت آپ موفق داشته باشیم بلکه بالعکس این وظیفه ی صاحبان این شرکت ها است که مشکلات کشور را برطرف کنند.

6- امروزه نیروهای متخصص دانشگاهی در تمامی رشته ها و زمینه ها به ویژه دانش میان رشته ای فضای بسیار خوبی برای ایجاد ارتباط بین تحصیلات خودشان و اشتغال زایی با تکیه بر استارت آپ ها دارند

چگونه می توان همزمان با تحصیلات دانشگاهی ایجاد شغل کرد، به درآمد بالا رسید و شکوفا شد؟
مشروح مطالب در این باره را در این وویس گوش کنید

دانلود

https://amirmirhelli.ir/wp-content/uploads/2019/07/استارتاپ%20چیست%20؟.mp3?_=1
خروج از نسخه موبایل