نماد سایت برنامه ساز کنکور و مربی موفقیت – امیر میرهلی

مصاحبه با رتبه 1999 کنکور تجربی99-قبولی دندانپزشکی دانشگاه سمنان

فرزانه قدیر

پرسش و پاسخ با فرزانه قدیر رتبه 1999 کنکور تجربی منطقه3  قبولی دندانپزشکی دانشگاه سمنان تعهدی(دانش آموز مشاوره کنکور ، امیر میرهلی)

✔️ لطفا خودتان را معرفی کنید.

🔰عرض سلام و ادب خدمت همه. فرزانه قدیر شربت دار هستم، دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان.

✔️از چه زمانی درس خواندن به طور جدی برای کنکور را آغاز کردید؟

🔰من نظام قدیم تجربی بودم. سال ۹۸ در کنکور شرکت کردم ولی متاسفانه رتبه مد نظرم را کسب نکردم و پشت کنکور ماندم و تصمیم گرفتم که خیلی جدی تر در کنکور ۹۹ شرکت کنم. من به طور جدی از فروردین ۹۹ درس خواندن را شروع کردم که با آقای میرهلی آشنا شدم و مجدداً مطالعه ام را آغاز کردم؛ در حالی که تابستان تا اسفند را تقریباً کم کاری کرده بودم و با جدیت درس نخوانده بودم.

✔️میانگین ساعت مطالعتان قبل و بعد از عید چقدر بود؟

🔰قبل از عید حدود ۱۰_۹ ساعت به صورت متغیر و نامنظم مطالعه داشتم و بعد از عید به طور منظم تقریباً ۱۳_۱۲ ساعت درس می‌خواندم.

✔️دروس اختصاصی و عمومی را به چه صورت در طول روز تقسیم می‌کردید؟

🔰دروس اختصاصی و عمومی را طبق گزارش هایی که به آقای میرهلی می دادم و طبق نقاط ضعفی که داشتم،ایشان به صورت روزانه برایم برنامه ریزی و تقسیم بندی می کردند.

✔️برای هر درس قبل و بعد از عید چند یا چه کتابکارهایی مطالعه کردید؟

🔰در کانال استاد میرهلی یکسری نظرسنجی ها برای بهترین کتاب ها گذاشته شده بود و افرادی که استفاده کرده بودند و راضی بودند در آن نظر سنجی ها شرکت کردند، من قتی کتاب هایم را با نتیجه نظرسنجی چک کردم متوجه شدم که تقریبا مشابه اند.( شما هم می‌توانید در کانال ایشان جستجو کنید و ببینید چه کتابهایی بهتر هستند).بعد از عید، بیشتر،کتاب های جمع بندی و سوالات کنکور را طبق برنامه‌ای که استاد می دادند کار می‌کردم.

✔️در سال کنکور تفریحات شما در چه حد بود؟

🔰من چون دیر شروع کرده بودم،تفریح خاصی نداشتم و بیشتر روی درسم تمرکز می کردم.

✔️مواقعی که خسته می‌شدید یا کمی درس خواندن برایتان سخت میشد چه کار می‌کردید؟

🔰در مواقع خستگی به این فکر می کردم که نمی‌خواهم به شرایط قبلی ام برگردم، با توجه به اینکه من فارغ‌التحصیل رشته پیراپزشکی بودم و فرصت ریسک کردن و تنبلی نداشتم. به این فکر می کردم که باید تغییر خوبی در آینده ام ایجاد کنم.

✔️شده بود که نگران آینده بشوید و در مورد مسیرتان تردید یا ترس داشته باشید؟

🔰نگران آینده ام بودم چون، رشته قبلی‌،کار و هر چیزی که قبلاً به آن مشغول بودم را کنار گذاشته بودم تا به هدف جدیدم برسم. شرایط استرس زایی بود،به این فکر می کردم که اگر به هدفم نرسم خیلی از چیزها را از دست خواهم داد.

✔️افت شدید در آزمون برایتان اتفاق افتاده بود؟ چه راه حلی برای آن پیدا کردید؟

🔰بعد از عید که آزمون های سنجش را شرکت کردم، به شدت افت تراز داشتم، اما با راهنمایی های استاد و حرف‌های ایشان توانستم استرسِ ناشی از افت ترازم را کنترل کنم. با توجه به اینکه کسانی که بهتر از من بودند هم چنین افتی را داشتند.

✔️تفریحات شما در سال کنکور به چه صورت بود؟

🔰در سوالاتِ قبل پاسخ دادم.

✔️خانواده در کسب موفقیت شما چه نقشی داشتند؟

🔰مشوق و حامی اصلی در خانواده‌ام،خواهر و برادرم بودند.

✔️بارزترین خصوصیت شما که به نظرتان تاثیر زیادی در پیشرفت شما داشت،چیست؟

🔰”پشتکار” و “توکل به خدا” ویژگی هایی بودند که باعث موفقیتم در کنکور شدند بعلاوه ی اینکه اعتماد به مشاوری که انتخاب کردم نیز نقشِ بسزایی در موفقیتم داشت.

✔️توصیه شما به سایر کنکوری ها ؟

🔰توصیه ام به داوطلبان کنکور این است که اگر دیر شروع کردید ناامید نشوید، به تلاشتان ادامه دهید و در انتخاب مشاورتان دقت کنید تا وقتتان هدر نرود و آینده‌تان تحت شعاع قرار نگیرد.

✔️در طول سال کنکور و حضور شما در مجموعه مشاوره کنکور امیرمیرهلی چه تغییراتی در شما رخ داد؟

🔰وقتی وارد آکادمی آقای میرهلی شدم مهمترین تغییری که با کمک ایشان در من اتفاق افتاد،” منظم شدن”، “عدم اتلاف وقت” و “عدم بهانه جویی” بود.

 

دانلود ویس این مصاحبه

برای دسترسی به سایر مصاحبه ها کلیک فرمایید

مشاهده سایر مصاحبه ها در آپارات

https://amirmirhelli.ir/wp-content/uploads/2021/04/قدیر.mp3?_=1
خروج از نسخه موبایل