نماد سایت برنامه ساز کنکور و مربی موفقیت – امیر میرهلی

دانش آموزان برتر آکادمی در کنکور 98 : الناز موسوی

مشخصات کلی الناز موسوی

رشته: علوم انسانی

شهر: میانه آذربایجان شرقی

نام مدرسه: نمونه دولتی آیت الله میانجی

مدت زمان مشاوره با امیر میرهلی: ابتدای فروردین 98 تا کنکور 98

نوع مشاوره: برنامه ریزی روزانه(حدود 100 برنامه ی دریافتی جمع بندی و پیشروی در طول 3.5 ماه پس از عید تا کنکور)

سابقه ی مشاوره با سایر مشاورین پیش از حضور در آکادمی: بدون مشاور و خودخوان

آزمون آزمایشی: قلم چی و صرفا دو آزمون سنجش پس از عید

تعداد کل آزمون های کانون: 54

میانگین تراز: 8025

منابع مورد استفاده: تمامی کتب چاپ شده ی انسانی موجود در بازار

سابقه ی همکاری با موسسات آموزشی اعم از موسسات تولید دی وی دی، انتشارات و …: نداشته است

شغل والدین: دبیر و فرهنگی

زمان شروع مطالعه برای کنکور 98: تیر 1397

برخی از ویژگی های برجسته ی الناز موسوی:

نظم، انضباط و مقید بودن به اجرای برنامه، ارسال گزارش و رعایت قوانین کار: الناز موسوی از روز اول بهترین اجرا را از برنامه ی دریافتی داشت و کوچکترین بی انضباطی، بی دقتی و اعتراض به برنامه ها از او دیده نشد. به عبارت دیگر بسیار برنامه پذیر و تابع دستورالعمل های مشاور بود.

فراشناخت بالا: الناز موسوی با وجود ساعت مطالعه ی بالا از شنیدن وویس های مشاوره ای دکتر میرهلی و سایر مطالب فراشناختی و روشی ایشان امتناع نمی کرد و با شناخت زیادی که نسبت به خود داشت توانایی زیادی در شناخت لحظات بحرانی و حساس و مقابله با آن ها در خود ایجاد کرد. کنجکاوی در پیدا کردن راه حل مشکلات پیش رو یکی از ویژگی های برتر این دانش آموز موفق بوده است.

انگیزه ی به شدت بالا برای کسب رتبه برتر: الناز موسوی از دانش آموزانی بود که مکرر خود را در قامت رتبه ی برتر کنکور می دید. فرای اینکه این رتبه را کسب می کند یا نه اما همیشه با همین تفکر برد، در آزمون های کانون جزء نفرات اول تا سوم بوده است.

نگاه به کنکور به عنوان پل عبور به سمت رویاها: این دانش آموز همواره کنکور را به عنوان یک آزمون که دریچه ی ورود به سمت خوشبختی و زندگی اجتماعی بهتر در آینده است می بیند. به عبارت دیگر نگاه او صرفا به جلسه ی کنکور نیست بلکه به عشق داشتن یه زندگی عالی می خواند.

روحیه ی شاد و چند بعدی بودن: اولین ویژگی که نظر بنده را به عنوان مشاور ایشان جلب کرد بشاش بودن، صورت خندان داشتن، روحیه ی قوی و خوب بودن در تمامی عرصه های اجتماعی بود. به عبارتی دیگر الناز موسوی از جمله دانش آموزانی که صبح تا شب تنها کتاب به دست بگیرند و با استرس شدید درس بخوانند نبود بلکه حتی تا روز آخر به شدت شاد و پر انرژی مطالعه می کرد. تقریبا استرس بسیار کمی از او مشاهده می کردم.

خروج از نسخه موبایل