اینفوگرافی جغرافیایی شاگردان امیر میرهلی

در طول شش سال فعالیت شبانه روزی در زمینه مشاوره تحصیلی، بدون وابستگی به هیچ مؤسسه و سازمان خاصی و به صورت کاملا مستقل، گستره فعالیت خود را به تمامی استان های کشور و نیز فراتر از مرزهای کشور عزیزمان ایران رسانده ایم.

سبک برنامه ریزی برای تمامی این دانش آموزان از ابتدا، بصورت روزانه بوده است. همچنین برنامه سازی های انجام شده وابسته به هیچ برنامه راهبردی دیگری نیست بلکه تماما توسط امیر میرهلی طراحی و اجرا می شود.

این مدل برنامه ریزی موفق، مشاوره متعهدانه و همیاری پشتیبان ها و کادر آکادمی در طول این شش سال منتج به کسب نتایج درخشان از جمله 2 رتبه 1 کشور و 8 رتبه تک رقمی دیگر و صدها رتبه برتر دیگر در تمامی رشته ها شد که آمار کمی آن را می توانید در این تصویر بالا مشاهده نمایید. همچنین برای آگاهی از رزومه و فعالیت های این چند سال به دیگر بخش های سایت مراجعه کنید.

امروز مفتخریم با نزدیک به ده هزار محتوای آموزشی و سمینارهای رایگان در زمینه موفقیت، روش مطالعه و … در تمامی رشته ها به صورت مجازی و در تمامی نقاط کشور، عدالت آموزشی را نه در حرف بلکه در عمل اثبات کرده و با سیستم و روش و منش دانشگاهی و به دور از رفتارهای خارج از عرف و فضای رقابتی مسموم و ادبیات سخیف عمل نموده ایم.

امیر میرهلی