نماد سایت برنامه ساز کنکور و مربی موفقیت – امیر میرهلی

انواع روش های تست زنی

روش های تست زنی

#تست_زنی_آموزشی
تستهای آموزشی به دو نوع تقسیم میشوند.نوع اول تستهایی هستند که در درسنامه به همراه توضیحات برای فهم بهتر مطلب آورده شده اند و حتما باید توسط خود شخص هم پاسخ داده شوند.نوع دوم تست هایی را شامل میشوند که در بین درسنامه ها و یا ابتدای فصل مطرح شده اند.
توجه داشته باشید که در تست آموزشی بحث زمان مطرح نیست و شما در تلاش برای یادگیری مطلب هستید و تست ها را به صورت تک به تک تحلیل میکنید.
هرچه تست آسان تر باشد، برای آموزش بهتر است پس ترجیحا از یک منبع آسان شروع کنید و به تدریج سطح تستهارا افزایش دهید.

#تست_زنی_پوششی
شامل تست های نشان داری هستند که در زمان یادگیری،یکبار آن ها را زده اید و‌ دوباره به آنها پاسخ میدهید.دقت کنید که تست های درسنامه شامل این نوع تست نمیشوند.
نگران تکراری شدن سوالات و حفظ شدن آنها نباشید در دروس تکنیکال، حفظ شدن مطرح نیست و در هرصورت باید راه حل و‌‌‌.. را مجددا بررسی کنید.در دروس حفظی نیز باید استدلال رسیدن به جواب را در ذهنتان مرور کنید.(مثل زیست)

#تست_زنی_زماندار
زمانی این سبک تستها باید زده شوند که شما دو مرحله ی قبلی تست زنی را به خوبی به اتمام رسانده باشید یعنی یادگیری درست و مرور خوبی داشته باشید و مبحث برایتان تثبیت شده باشد.حال میتوانید از تست های جدید استفاده کنید و یا تست های قبلی را در صورت نداشتن تسلط کافی به صورت زماندار بزنید.
⚠️توجه داشته باشید و باز هم تاکید میکنیم که تست زماندار بخش پایانی کار است و نباید دو مرحله قبلی کم اهمیت در نظر گرفته شوند. حتما مراحل را به ترتیب انجام دهید تا به تثبیت کامل برسید

دانلود

تست زنی آموزشی زماندار

دانلود

تست زنی آموزشی

دانلود

تست زنی آموزشی و پوششی و زماندار
خروج از نسخه موبایل